Форс-мажор

Форс-мажор

 Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з усіх питань договірних відносин, інших питань, а також зобов’язань/обов’язків, передбачених законодавчими, відомчими нормативними актами та актами органів місцевого самоврядування.

 Тернопільська  ТПП має право засвідчувати форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) з усіх питань, що належать до компетенції ТПП України, крім засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що стосуються зобов’язань за:

  • умовами зовнішньоторговельних угод і міжнародних договорів України;
  • умовами зовнішньоекономічних договорів, контрактів, типових договорів, угод, в яких безпосередньо передбачено віднесення такої функції до компетенції ТПП України;
  • умовами договорів, контрактів, типових договорів, угод між резидентами України, в яких безпосередньо передбачено віднесення такої функції до компетенції ТПП України.

Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) - є надзвичайні та невідворотні обставини, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди, тощо), обов'язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами.

Документ, який засвідчує настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) - 
сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили)

Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб по кожному окремому договору, податковим та/чи іншим зобов'язанням/обов'язком, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.

Заява за встановленою ТПП України формою про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додатки №№ 1, 2, 3 до Регламенту) подається за підписом керівника підприємства, організації та з відбитком печатки підприємства, або за його дорученням - довіреною особою. Заява фізичної особи подається за її підписом особисто або за її дорученням - довіреною особою.

Проформи заяв про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):

  1. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за договірними зобов'язаннями (Додаток № 1 до Регламенту).
  2. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями (Додаток № 2 до Регламенту) для:
    • продовження граничних строків (ст. 102 Податкового кодексу України) для подання:
      • податкової декларації;
      • заяв про перегляд рішень контролюючих органів;
      • заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань;
    • відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу (ст. 100 Податкового кодексу України)
  3. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для списання безнадійного податкового боргу (Додаток № 3 до Регламенту).
  4. Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які унеможливили виконання обов'язків (зобов'язань) для суб'єктів господарювання/ фізичних осіб за законодавчими та іншими нормативними актами України (Додаток № 4 до Регламенту).

Зразки заповнення проформ заяв про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили):

  1. Зразок заяви про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) за договірними зобов'язаннями (Додаток № 1 до Регламенту):
  2. Зразок заяви про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями (Додаток № 2 до Регламенту) для:
  3. Зразок заяви про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) для суб'єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для списання безнадійного податкового боргу (Додаток № 3 до Регламенту) (для зони АТО).

Прийнята заява підлягає розгляду залежно від складності та обсягу документів протягом семи робочих днів із дня звернення суб`єкта господарської діяльності та протягом двадцяти одного робочого дня - з дня звернення фізичної особи. Детальніше за посиланням www.ucci.org.ua/ua/fmconfirm.html.

 

Докладну інформацію можна отримати, звернувшись до нас:

тел. (0352) 25-14-57,
е-mail: ,
кабінет № 16, вул. Руська, 40,
м. Тернопiль, 46001, Україна

Розташування на Google Map 

На сайті:

На сайті 152 гостей та відсутні користувачі

Тернопільська Торгово-промислова палата займається оцінкою майна, майнових і немайнових прав та бізнесу з 1997 р. 22 квітня 2014 р. Фондом Державного майна України Тернопільській торгово-промисловій Палаті...
«Соната» – це сучасне програмне забезпечення для електронної звітності, що підтримує стандарти Фіскальної служби, Пенсійного фонду та Держстату. Це інструмент для створення, підписання та відправки звітів та Податкових накладних, а також перегляду отриманих квитанцій...
Бюро перекладів Тернопільської Торгово-промислової палати розпочало свою діяльність у 2001 році і з тих пір успішно зарекомендувало себе на ринку перекладацьких та легалізаційних послуг як для юридичних та і фізичних осіб, діючи в інтересах клієнтів у першу чергу...
Карнет ATA - міжнародний митний документ, що використовується як митна декларація для товарів, які тимчасово без застави ввезені на митну територію країни-учасниці Конвенції...