04-05 березня 2020 року Тернопільською ТПП заплановано проведення навчання на тему: «Аналіз нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» на якому буде детально розглянуто ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Згаданий ЗУ зобов’язує замовників використовувати систему Prozorro для закупівель вартістю від 50 тис. грн кожна (зараз від 200 тис. грн). Також, Закон зобов’язує звітувати через Prozorro про усі закупівлі вартістю від 1 копійки (зараз від 50 тис. грн). Закон запроваджує персональну відповідальність посадових осіб (зокрема, керівників держустанов) за порушення законодавства у сфері публічних закупівель: штраф від 2 до 10 тисяч неоподаткованих мінімумів.
Крім того, під час навчання слухачі зможуть набути практичні навики здійснення закупівель за бюджетні кошти, при цьому дотримуючись процедур, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Навчальна програма включає:
4 березня 2020, середа
Блок 1. Огляд змін у законодавство: ЗУ №114-IX “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель”.
1.1.Стартуємо із закупівлями у 2020 р.
1.2. Тендер у ProZorro по- новому !
1.3. Річний план (як формуємо очікувану вартість та визначаємо потребу).
1.4. Як провести закупівлі від 50 тис. грн. за новою спрощеною процедурою?
1.5. Які зміни стосуються проведення ВІДКРИТИХ торгів?
1.6. Процес автоматичного відхилення за аномально низьку ціну.
1.7 Відхилення пропозиції постачальників, які раніше недобросовісно виконували умови договору.
1.8. 24 години на виправлення помилок у пропозиціях.
1.9. Які зміни законодавства стосуються оскарження торгів?
1.10. Штрафи (випадки та нові розміри).
Блок 2. Початок роботи в системі Prozorro
2.1.Створення тендерного комітету\призначення уповноваженої особи.
2.2.Функції , права, обов’язки.
2.3. Положення про тендерний комітет та уповноважену особу.
2.4.Функціональні обов’язки осіб, відповідальних за проведення допорогових процедур.
2.5. Уповноважена особа (обов’язково з 2022 року ).
Блок 3. Планування закупівель
3.1.Особливості визначення предмету закупівлі – змінені правила.
3.2.Розміщення річного плану закупівель.
3.3 Визначення передумов для проведення процедури закупівлі.
3.4. Правила визначення очікуваної вартості закупівлі.
3.5. 2. Визначення потреби та вивчення ринку. Консультації із постачальниками.
Блок 4. Допорогові закупівлі
4.1. Які зміни у регулюванні і проведенні допорогових закупівель?
4.2. Робота з Prozorro market як новий інструмент закупівлі.
Крім того, під час навчання слухачі зможуть набути практичні навики здійснення закупівель за бюджетні кошти, при цьому дотримуючись процедур, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Навчальна програма включає:
4 березня 2020, середа
Блок 1. Огляд змін у законодавство: ЗУ №114-IX “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель”.
1.1.Стартуємо із закупівлями у 2020 р.
1.2. Тендер у ProZorro по- новому !
1.3. Річний план (як формуємо очікувану вартість та визначаємо потребу).
1.4. Як провести закупівлі від 50 тис. грн. за новою спрощеною процедурою?
1.5. Які зміни стосуються проведення ВІДКРИТИХ торгів?
1.6. Процес автоматичного відхилення за аномально низьку ціну.
1.7 Відхилення пропозиції постачальників, які раніше недобросовісно виконували умови договору.
1.8. 24 години на виправлення помилок у пропозиціях.
1.9. Які зміни законодавства стосуються оскарження торгів?
1.10. Штрафи (випадки та нові розміри).
Блок 2. Початок роботи в системі Prozorro
2.1.Створення тендерного комітету\призначення уповноваженої особи.
2.2.Функції , права, обов’язки.
2.3. Положення про тендерний комітет та уповноважену особу.
2.4.Функціональні обов’язки осіб, відповідальних за проведення допорогових процедур.
2.5. Уповноважена особа (обов’язково з 2022 року ).
Блок 3. Планування закупівель
3.1.Особливості визначення предмету закупівлі – змінені правила.
3.2.Розміщення річного плану закупівель.
3.3 Визначення передумов для проведення процедури закупівлі.
3.4. Правила визначення очікуваної вартості закупівлі.
3.5. 2. Визначення потреби та вивчення ринку. Консультації із постачальниками.
Блок 4. Допорогові закупівлі
4.1. Які зміни у регулюванні і проведенні допорогових закупівель?
4.2. Робота з Prozorro market як новий інструмент закупівлі.
5 березня 2020, четвер
Блок 5. Відкриті торги
5.1.Тендерна документація.
5.2.Особливості складання тендерної документації.
5.3. Основні складові тендерної документації.
5.4.Підстави відмови участі в процедурі закупівлі ( ст. 17 Закону), пошук інформації у відкритих реєстрах.
5.5.Дискримінаційні умови тендерної документації. Практика їх оскарження в АМК України.
5.6. Внесення змін та роз’яснень до тендерної документації .
5.7. Процедура «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою».
Блок 6. Договір про закупівлю
6.1. Істотні умови, порядок внесення змін до ціни пропозиції, в тому числі у разі закупівлі товарів медичного призначення, будівельних робіт, енергоносіїв.
6.2. Як продовжити дію договору на наступний рік на 20%?
6.3.Хто, як і коли оприлюднює зміни до договорів наприкінці 2019 року — на початку 2020 року?
6.4.У які строки та за яким порядком оприлюднювати звіт про виконання договору?
Блок 7. Оцінка тендерних пропозицій
7.1.Відхилення тендерних пропозицій.
7.2.Підстави відміни відкритих торгів.
7.3. Підстави визнання торгів такими, що не відбулися.
7.4. Випадки анулювання переможця.
Блок 8. Переговорна процедура
8.1.Випадки застосування переговорної процедури.
8.2.Порядок застосування при закупівлі комунальних послуг. Реєстр монополістів.
8.3.Відміна процедури закупівлі.
8.4.Особливості розміщення інформації щодо процедури в електронній системі закупівель.
Блок 5. Відкриті торги
5.1.Тендерна документація.
5.2.Особливості складання тендерної документації.
5.3. Основні складові тендерної документації.
5.4.Підстави відмови участі в процедурі закупівлі ( ст. 17 Закону), пошук інформації у відкритих реєстрах.
5.5.Дискримінаційні умови тендерної документації. Практика їх оскарження в АМК України.
5.6. Внесення змін та роз’яснень до тендерної документації .
5.7. Процедура «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою».
Блок 6. Договір про закупівлю
6.1. Істотні умови, порядок внесення змін до ціни пропозиції, в тому числі у разі закупівлі товарів медичного призначення, будівельних робіт, енергоносіїв.
6.2. Як продовжити дію договору на наступний рік на 20%?
6.3.Хто, як і коли оприлюднює зміни до договорів наприкінці 2019 року — на початку 2020 року?
6.4.У які строки та за яким порядком оприлюднювати звіт про виконання договору?
Блок 7. Оцінка тендерних пропозицій
7.1.Відхилення тендерних пропозицій.
7.2.Підстави відміни відкритих торгів.
7.3. Підстави визнання торгів такими, що не відбулися.
7.4. Випадки анулювання переможця.
Блок 8. Переговорна процедура
8.1.Випадки застосування переговорної процедури.
8.2.Порядок застосування при закупівлі комунальних послуг. Реєстр монополістів.
8.3.Відміна процедури закупівлі.
8.4.Особливості розміщення інформації щодо процедури в електронній системі закупівель.
Навчання проводиться сертифікованими тренерами «ProZorro» Іриною Кордою й Тамарою Бахтіною, керуючими партнерами фірми «Світ права» (м. Львів), що мають значний досвід у сфері державних закупівель. Для слухачів передбачено: роздаткові матеріали, персональні консультації від лекторів, обіди, а також іменні сертифікати.
Місце проведення - Тернопільська торгово-промислова палата, м. Тернопіль, вул. Руська 40 (центр міста), початок 4.03.2020 року о 9:30 год. Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити та відправити заявку на e-mail: . З усіх питань щодо навчання просимо звертатися за телефонами: 0352 52 34 68, моб. 068 586 21 87.
Місце проведення - Тернопільська торгово-промислова палата, м. Тернопіль, вул. Руська 40 (центр міста), початок 4.03.2020 року о 9:30 год. Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити та відправити заявку на e-mail: . З усіх питань щодо навчання просимо звертатися за телефонами: 0352 52 34 68, моб. 068 586 21 87.