05 грудня 2016 року Тернопільською торгово-промисловою палатою розпочато чергового навчання для замовників на тему «Електронні закупівлі. Аналіз Закону України «Про публічні закупівлі», порядок застосування».
Під час лекційної частини навчання директор ПП Юридична фірма «Світ права», агент системи ProZorro Ірина Корда ознайомила слухачів з особливостями формування тендерного комітету та призначення уповноваженої особи, побудови алгоритму процедури допорогових закупівель (проведення, участь, перемога), та надпорогових закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
На прикладі електронного майданчика було розкрито особливості проведення реєстрації, опублікування річних планів (додатків й змін) закупівель, застосування електронного цифрового підпису, а також порядку оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 06 грудня слухачі спробують у тестовому режимі здійснити допорогові та позапорогові закупівлі в електронній системі.
15-16 грудня 2016 року оголошується набір в групу на навчання «Електронні закупівлі. Аналіз Закону України «Про публічні закупівлі», порядок застосування». Для участі у навчанні необхідно до 12 грудня 2016 року подати заявку-анкету за формою, що додається, на адресу Тернопільської ТПП (м.Тернопіль, вул.Руська, 40), каб. 23, 26 або за тел./факс, 0352 52 34 68, 25 56 18, еmail:kt@tcci.te.ua.
ПРОГРАМА
навчання «Електронні закупівлі. Аналіз Закону України «Про публічні закупівлі», порядок застосування» 15 грудня 2016 року, четвер
Час
|
Тема виступу |
Доповідач |
9:30-10:00 |
Реєстрація учасників семінару |
|
10:00-10:10 |
Відкриття семінару. Вступне слово |
Віце -президент Тернопільської ТПП Копестинський Тарас Йосипович |
10:10-10:30 |
1. ProZorro як ефективний механізм реформування. Історія створення, хронологія подій. Функціонування системи державних закупівель. |
Корда Ірина Василівна Директор ПП Юридична фірма «Світ права» Тренер ТОТ ProZorro |
10:30-10:45 |
2. Нормативне закріплення: Нормативно-правова база: Закони, підзаконні нормативно-правові акти Наказ ДП «Зовнішторгвидав» від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Локальні нормативні документи для Замовника (рекомендаційний характер): - Примірне положення про порядок придбання товарів через електронні закупівлі; - інші нормативно-правові акти; |
|
10:45-11:30 |
3. Початок роботи: - Строрення тендерного комітету\призначення уповноваженої особи. - Функціі , права, обов’язки. Положення про тендерний комітет - Функціональні обов’язки осіб, відповідальних за проведення допорогових процедур. - Поняття ЦЗО. Світова практика функціонування ЦЗО. |
|
11:30-11:45 |
Каво-перерва |
|
11:45-12:30 |
4. Планування державних закупівель. Визначення предмету закупівлі. Розміщення річного плану закупівель (додатку до річного плану, змін до нього) в електронній системі закупівель |
Корда Ірина Василівна Директор ПП Юридична фірма «Світ права» Тренер ТОТ ProZorro |
12:30-13:15 |
5. Допорогові процедури: Особливості застосування; Строки при проведення допорогової процедури; Нецінові критерії; Тендерне забезпечення. |
|
13:15-14:00 |
Обідня перерва
|
|
14:00-15:00 |
Продовження Допорогові закупівлі Порядок проведення аукціону, документальне оформлення. |
Корда Ірина Василівна Директор ПП Юридична фірма «Світ права» Тренер ТОТ ProZorro |
15:00-16:00 |
6. Практикум щодо розміщення інформації в електронній системі державних закупівель на різних майданчиках; Типові помилки; особливості зазначення інформації. |
|
16:00-16:30 |
Питання -відповіді |
|
16 грудня 2016 року, п'ятниця
Час
|
Тема виступу |
Доповідач |
10:00-11:00 |
1. Відкриті торги: Тендерна документація, Основні складові тендерної документації: - Кваліфікаційні критерії; - Підстави відмови участі в процедурі закупівлі ( ст. 17 Закону), пошук інформації у відкритих реєстрах; - Проект договору про закупівлю: істотні умови, порядок внесення змін до ціни пропозиції. Внесення змін та роз’яснень до тендерної документації. |
Бахтіна Тамара Миколаївна Керуючий партнер ПП Юридична фірма «Світ права»
|
11:00-11:30 |
2. Строки проведення процедури відкритих торгів: - Українські пороги; - Європейські пороги. |
|
11:13-11:30 |
Каво-перерва |
|
11:30-12:00 |
Оцінка тендерних пропозицій. Відхилення тендерних пропозицій Підстави відміни відкритих торгів; підстави визнання торгів такими, що не відбулися; Випадки анулювання переможця; |
Бахтіна Тамара Миколаївна Керуючий партнер ПП Юридична фірма «Світ права»
|
12:00-12:45 |
Переговорна процедура. Випадки застосування переговорної процедури Порядок застосування Відміна процедури закупівлі. Особливості розміщення інформації щодо процедури в електронній системі закупівель |
|
12:45-13:15 |
Конкурентний діалог Особливості застосування Порядок застосування |
|
13:15-14:00 |
Обідня перерва |
|
14:00-14:30 |
Оскарження процедур закупівель. Порівняльна характеристика процедур оскарження допорогових процедур та процедур згідно Закону Особливості обрахунків строків. |
Бахтіна Тамара Миколаївна Керуючий партнер ПП Юридична фірма «Світ права»
|
14:30- 15:00 |
Контроль та відповідальність в сфері державних закупівель Органи, що вправі здійснювати контроль у сфері державних закупівель; Адміністративна відповідальність членів тендерного комітету та уповноваженої особи. |
|
15:00-15:30 |
Питання -відповіді
|
|
15:30 -16:30 |
Тестування
|
|
16:30 |
Вручення іменних сертифікатів |
|
До завантаження: Заявка-анкета на участь у навчанні формат Microsoft Word (35,0Kb)
Детальніше про навчання можна дізнатися у розділі "Навчання членів тендерних комітетів
Переглянути навчання (серпень/2016)
Переглянути навчання (вересень/2016)
Переглянути навчання (жовтень/2016)